Born This Way

Är alldeles ensam hemma, det är ganska ovanligt i detta hus men börjar blir mer vanligt nu sen Kicki och Andreas flytta :P Mami Oskar och hundarna drog tillbaka till stugan igår så jag och Björn gick och la oss i våran ensamhet och såg Big Brother i sängen, men JAG SOMNA!! :O

K och K kommer strax hit så jag ska gå upp och fika en macka och så och sen dra till stugan med dom. Vi skulle ta med oss pulka/madrass osv så jag tror det är någon slags tolkning på G, Kewl! Vi ska även sätta oss och sola i en snödriva och kanske pimpla lite + skoter. Redan laddat med solbrillsen sen i lördags dock använt bara en liten stund ;)


Nu måste jag göra mig klar, veckan planer och lite annat får no höra sen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0