:)

Nu blev jag jätteglad då Björn skrev att han precis köpt en present åt mig och att jag aldrig kommer kunna lista ut vad det är :P Hum, jag blir alltid så nyfiken! Samma när jag själv har köpt något till någon kan jag knappt hålla mig från att säga för jag tycker det är kul då dom gissar och är helt fel ute och tillslut så har man ju gett en ledtråd för mycket :P haha!  

Skönt att vara hemma hursomhellst! Dagen har varit bra för det har inte varit några sånnadär herrejössös hål :) Bara när jag väl hade slutat fick jag vänta på bussen i typ en timma :S

Magnus och Andreas testade på Zumba i måndags, fast bara lite övningar och ingen dans som jag Kicki och Carro gjorde. Helvete tror man skulle shakea röven av sig så mycket steg och rörelser det är! KUL :D tror jag ska ta ett pass snart :P Sen blir det nog en dusch, jag brukar aldrig bli svettig men däremot Zumba.. wooow så hot!



Kökspasset idag!
Vi blev indelade i tre grpper och gjorde olika saker.
Min grupp gjorde glutenfri pasta och vanlig pasta + tomatsås och dom andra gjorde en glutenfri lasagne och en vanlig och nå couscous eller vad det heter.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0