:)

Rummet är näst intill färdigt.
Allt kraffs typ produkter, böcker, kläder osv ska in hit sen är det nog allt :)
Björn och mami hjälpte mig igår så det blev jättefint!








Musigt med ljuset jag fick i födelsepresent :)
TV var ju hur suverän som hellst!



..och här ligger jag nu, lillbrorsan ville ligga här breve och se tv så "Disney XD" är på fullt ös! Han är sjuuukis så det är lite synd om han.

Skolan var bra idag, hade två lektioner efter varann från morgon sen slutade jag :) Skönt som fan att vara hemma nu! Till lunch blir det en stripsmeny från grillen med orginaldressing fanta och kanske någon lökring doppat i smältis :P

Köpte en 25kroners baguette i fiket till "frukost", skickade ett MMS till Björn och läskade lite..avisavis! Lite mycket bröd men kycklingen och curryn var ju god, även andedräkten efter! ;)


Nu ska jag ställa iordning alla produkter jag hittar i rummet så jag iallafall fått över dom. Sen börjar jag nog med alla skrothögar med böcker och diverse som jag har. Kicki och Andreas skulle komma och äta med oss så när vi käkat hoppas jag dom tar ut alla deras kläder ut garderoberna så jag får börja rensa mina..hojja! Undra hur mycket man kommer kasta egenligen, måste köpa svartsäckar..dom tog slut. Jag har bara haft en garderob i mitt gamla rum, här är det två så då får Björn äntligen en egen :) Högarna börjar ju bli stora av hans kläder också! Tror jag ska skylla på han när den inte går att stänga ;)
xoxo

Kommentarer
Postat av: Linnea Granström- Ebbas Mamma

Vad snyggt det blir i rummet :D

2011-02-11 @ 12:49:03
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0