...

Jag fryser, är sugen på något gott och är samtidigt hungrig..
Till råga på allt kommer nog inte Björn hit idag så då får jag sova/vara själv ikväll..
JAG VILL HA LOV! förstå hur skönt det kommer bli alltså!


Nu ska jag nog gå och ställa mig framför kaminen ett tag så det hettar och sen äta nå smaskens om inte mamma tycker att vi ska äta middag ännu :)

Imorgon blir det Sunderby sjukhus på studiebesök typ, kan tro att vi bara ska på deras stora restaurang eftersom vi inte har något med operation att göra ;) Vi ska även åka stadsbuss, alltså LLT och när fan gjorde jag det sist? Kanske två år sen.. Tur man följer med strömmen!
-Påtal om något annat, är det någon av er som går på kungs som märkt att när alla från gymnasiebussarna (LLT) hoppar av ser det ut som att en miljon myror kommer om man står där inne :P Myrstacken eller myrstigen brukar jag kalla det. Ja, ungefär så lite har man att göra på skolan då man är där typ först av alla. Är på skolan halv åtta varje morgon och börjar kvart över. Bussjävlar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0