fint :) <3

Har såklart fått grymt fina och bra saker :)

40tums LCD TV av älskling, mamma och pappa :)
(Kommer fler bilder då jag hängt upp den osv, kan tyvärr inte börja se på den försen jag fått byta rum eftersom mitt rum är för litet nu :S kommer bli fint)


Pengar av Tomas och Erika + en målning av kusinen Frida :)
MAX presentkort av Carro och Per, nu kan jag äta tills det sprutar ur öronen :P


Två armband av Mira :) Grymt fina!


Ljusfat, stenar och ljus av "Olovsmaffian", Krissan och dom :)
(kommer passa fint i nyrummet, vilket det var till för)


Fina sköna rosa handdukar av farmor och farfar :)


..för att inte glömma 500g påsarna jag fick av Björn
(tror det är han själv som varit där och tjuvätit ;)


-Har säkert glömt någonting!
TACK alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0