Fredag!

Det har varit en lång och jävlig dag idag på skolan.. Kom hem just före sex. Bussjävlar bussjävlar, samma visa samma visa! Hoppade av på byn och gick och handlade + beställde mat från Napoli med Mami :) Kycklingspätt blev det, mums! Dom andra hassorna papi, Magnus, Stefan och Kristo sprätta just upp surströmmingsburkarna så man kan ju säga att det är ju inte sådär jätte underbart! Vi andra tog gomat ;)

Ikväll blir det att supasupaa! Kan bli kul, bara man får utvädrat lukten! Urs jag tål den verkligen inte...ryser.

Måste bara få inflika att fysatan så varma Moon Bootsen är! Det är grymt! Man kan säga att där ligger uggsen i lä! Så jävla sköna alltså! Bra köp, man får det man betalar för om man säger så! ;) I like it!


Jag för någon dag sen :)

..nä fyfan! Vars ska jag ta vägen? Vars kan jag fly? Lukten börjar smita från köket! ;) Jag skojar inte när jag säger att jag är yr i bollen :O haha, kanske bara tröck i mig för mycket kycklig och pommes och en för mycket klick med curry! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0