Gubben i lådan

Kort dag idag, skönt! :d slutade kring elva så efter lite skollunch som bestod av palt drog jag mina moon boots mot staden för att hämta resterande handtag åt mami och köpte även en hårfärg åt mig själv :) kan hända att det blir dagens sysselsättning innan bigbrother börjar som jag alltid längtar till om dagarna! :p nierd, men jag tror nog inte att jag är ensam om att vara det ;-) -Just nu spelas Volbeat-I only wanna be whit you, i mina öron...örongodis! <3 passerar rutvik nu, bara den låånga jävla e4an kvar :s sen även en prommis på några min så är jag hemma, hojja så skönt att få snöra sig i sängen och koppla upp datorn till tvn med hög musik till! Vet ni vad, jag bloggar mer då istället för annars skriver jag ihjäl er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0