Härligast väder?

Ooja!
Kom precis från stugan, jag väntade med att blogga tills jag kom hem därifrån.
Har varit ute på isen i kanske två timmar och käkat lite lunch också har jag legat och sett på datorn halva programmet av Big Brother från igår eftersom jag somnade. Fan så bra :D Pimplat lite, tolkat med bob och madrass baki skoter och lite sånt, vi har det kanonbra med andra ord!


Nu på kanske en timma ska jag dra och träna med Andreas, brukar bara vara max en timma sen är vi less men ändå kryper träningsvärken fram sakta men säkert och är där rejält efter två dagar :P Skönt att känna! Jag som alltid äter chips och dipp och får ångest, nu jämnar det ju ut sig ;)

Funderade idag på att kanske ringa Överkalixkillen och dra och tattuera mig i veckan om han har tid, kom även på att jag tror jag ska göra fler hål i örat och sätta dit en stav :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

industrial piercing heter de

2011-03-01 @ 23:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0