Kyssar är som att äta soppa med gaffel, man får aldrig nog!

Helgen har då bestått av två fyllor = en tvådagars! :)

Fredag drog jag till Antnäs på 20års fest, Malin var min privatchaufför både dit och hem ;) På hemvägen hämta vi upp Björn på Varvet och sen Maxkäk och innan Råne svängde vi om med Joel till Sundom. Ojoj vilken hemfärd, man kan säga att lilla gubben var lite, bara liiite full :P










Igår blev det inte lika hårt, men nästan.
Var först hemma, efter det satt jag och drack hos Kicki och Kristo med Kristo och Päenti + att Agnes var där också och var skötsam tillsammans med Kicki, sen vidare därifrån till byn och hämta Björn och sen på Olovs en sväng och sist vidare till Bagarn.


Eftersom vi inte hittade någon kortlek så fick vi hitta på vårat lilla egna ölspel med hjälp av tre tärningar.
Alla hade varsin tärning och slog dom samtidigt. Den som fick lägst tal dricker så många klunkar som den som fick högst tal. Fyfan att vi blev full allihopa, och kul hade vi! Inte ofta jag skrattar sådär mycket :P


Här var det även en litet fnizziz hemma efter ännu en tung kväll :P


Idag har jag varit med Malin hela dagen, spelat lite Mario wii (oo så längesen) och lite allt möjligt. Tärdo ;)

Härlig seger Sverige! Där fick Finnarna ;)
Imorgon blir det Ale efter skolan, heipa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0