mat, mat, mat och flytt!

Gårdagen blev en lugn kväll, efter maten for vi och hälsade på Victor där ett grabbgäng satt och hängde :P Somnade någon gång efter nio :) Skönast!

Idag hade jag severing, fick ett bord på sju pers och det var faktiskt Siris mami som dök upp mitt i allt så det var ju trevlig att få servara dom :) En var även vegetarian så lite omväxling i både bongmaskinen och beställning.

Detta var efterrätten som vi serverade, Creme..ja vad det nu heter + hallon! MUMS

Efter skolan gick jag en sväng till Carros lägenhet, vilket nu iallafall tillfällig är Kicki och Andreas pga att Carro fått jobb i Örebro och "flyttat" dit till sin kille. Andreas och Johan spelade lite framför tvn och kirrade tacos :)

Deras fina tacosbord :P

Nu väl hemma har jag och mami kirrat ihop en hemmalagad pizza som jag precis kasta in i ugnen så den är klar tills Björn kommer :) Deg, tomatsås, ost, skinka, salladsost, beasås :) fan så gott det ska bli!

det ÄR gott! :D

Nu eftersom Kicki och Andreas som movat out så ska jag flytta till Kickis rum som är typ dubbelt så stort. Så kvällens projekt blir att grovrengöra Kickis rum innan jag börjar flytta in lite smått. Blir nog bara sängen, också ska TVn upp men det är nog Älskling bra på :) Datorn och bordet måste ju med såklart! ..bara dom får ut allt kraffs som är kvar så blir det bra!
Då vet ni :) Ni kanske får någon såndär haldann bild sen, who knows!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0