Mitt i helgen!

Gårdagen var väldigt lyckad och faktskt svinrolig! :D
Robin Joel och Linus kom och hämta mig och Malin och körde oss till stan igen. Efter vi lämnat av Malin på Örnäset for vi och mötte upp Sanna Mira Therese Josse och två Skellefteåbor i en annan bil så då kom Sanna med oss och vi crusa runt ett tag och inte för att glömma Chili Cheesen! Sen vet jag inte riktigt vars jag varit, en sväng utanför en fest på Bergnäset, Svartöstan på lägenhetsfest, Hertsön, Malmudden och dom krokarna :P Åkt med Erik ett tag också. Efter mycket bilåkning och cider kom Björn och hämta mig så for vi hem och näästan sov direkt, kan nog varit vid tre när jag somna :)<3




Tror Joel och Sanna hade myror i brallan ;)

Idag är det ju vääärldens kanonväder!!
Just därför har Björn dragit och hämta skotern i stan för att vi sen ska kunna fara med den till stugan och vittja saxarna och pimpla + köra skoter då med dom andra. Han skulle ringa när han är i Persön så ska jag börja klä på mig hela skotermunderingen, men det går dåligt för han har mobilerna hemma.. Jag får gå på känn ;) haha

Godmorgon och hejdå från nyvaken tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0