snabbis!

- Fyra frågor om förhållanden

Är du singel? nej :)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? jo, kan hända!
Hur många har du varit kär i? Kär har man faktiskt varit i flera stycken, men kärkär finns det nog bara en person jag varit i och det är såklart Björn <3
Är du kär just nu? jo!


- Tio frågor om dig själv

Namn? Emmelie Elsa Skoog
När fyller du år? 4 februari
Några piercingar? 8 stycken i öronen och i naveln :)
Vad har du på dig just nu? Mina leggings jag köpte senast från Gina, svart linne (det är nog också det nya, håller inte koll eftersom jag har så många), puma ankelsockar, den gråa Ocean Angel tröjan, zebratrosor och svartrosa bh..
Vilken årstid är bäst? sommar :)
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? Vakna upp med den bästa, ligga och dra sig i flera timmar tills man kanske funderar på att kliva upp.
Vad tycker du mest om hos dig själv? Jag är nog faktiskt glad att jag inte är fet, annars vet jag inte riktigt vad jag ska säga.
Vad är du bra på? det mesta ;) haha, nä men inget speciellt som jag kommer på nu!
Vem älskar du mest på denna jord? Min pojkvän, min familj och mina vänner. Ingen nämnd, ingen glömd!
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? Tillsammans med någon, absolut!

- 10 frågor om dina vänner
Vem vet allt om dig? Inte vet väl någon riktigt allt, men Björn och mami vet nog det mesta!
Vem är den roligaste av dina vänner? Alla är roliga på sitt sätt :)
Vem är snyggast av dina vänner? oj, gud jag har ingen aning. Jag har ju bara snygga vänner så? ;)
Vem är mest partyprisse? Jag kan ju inte säga någon annan än Malin :P 
Vem är den du helst har filmkväll med? Med Björn hade nog varit mest mys!
Vem av dina vänner är mest "evil"? fan så svårt..

..innan jag berättar om helgen så ska jag kirra en annan sak. see yaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0