Söndag -helgens bravader!

Fredagen blev det festligheter som vanligt, fyllde ju även år så jag fick många grattiskramar av trevliga människor och även en bra "födelsedagsfest".. Kom på att det är ju nice att jag fyller 18 på en lördag :) Mira och Theres kom blandannat, kul för det var längesen!














Lördag morgon åkte jag Björn Andreas och Stefan och sköt lerduvor, utökade till tre skott denna gång. Alla andra gånger har jag bara prövat ett eller två eftersom det brukar göra så ont :P Under dagen tog vi det bara lungt, var hos Malin och drack en cider och hjälpte henne med hår osv innan hos for på 80-tals fest ;) Väldigt stilig blev hon :) Sen slocknade jag på soffan i köket klockan nio efter maten och gick i sängen efter det och sov tolv timmar inatt. Björn åkte vid noi och drack öl med Ante osv och jag har knappt vaknat då han kommit in på rummet några gånger :P Stendöd..





Hade velat se hur jag såg ut när jag sköt, orkade knappt hålla i bössan ;)


FinMallan :) <3



Frukost :) <3

Lyckad helg :) Imorgon blir det Ale för en gångs skull, herregud det är ju skandal när man tänker efter så längesen jag var där. Jag har inte varit där sen före jul :O Men imorgon blir det iallafall en natt i Ale :) Då vet ni ifall jag inte bloggar någonting alls så har vi fullt upp och om jag bara bloggar gör Björn något tråkigt i garaget och jag ligger inne typ ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0