tjänna!

Lååång dag idag :S Slutade klockan fyra och gick sen på stan tills bussen gick. Jag fick med mig en hel del grejer! Två leggings och ett linne från Gina, Rougeborste och lipbalm från Kicks och en mascara och mina älsklingslösnaglar från Åhlens :)

Har precis käkat lite pannbiff och kliftpotatis + brunsås och efter det gjorde jag mig en smoothie och tog en cigg, oo så gott! Jag rekomenderar stark min grymt goda smoothie som består av endast jordgubbar/hallon, apelsinjuice och krossad is :D

MUMS!

Vi har gjort semlor idag på kökslektionen :) Är inte så mycket för det men jag åt ett lock iallafall ;)



Nu ska jag fortsätta med det som varit mitt veckoprojekt, nämligen ALLT ska bort från gammelrummet ikväll :) Mina kläder kanske får gömma sig kvar i garderoben över helgen, det mesta iallafall men Björns blir nog flyttade! Då vet ni :) Tackochgoodbye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0