Torsdag..

snart fredag, sen lov och efter det skola iiigen.
Loven går alltid så fort, småfubb att det bara ska gå fort när man har det roligt :P

Slutar egentligen vid fyra på torsdagar men slutade 10 i tolv idag så kunde då ta tolvbussen :) skönt! Var på sunderby sjukhus på studiebesök i deras megastora restaurang och sen tillbaka till skolan för en lektion bara.

Idag tänkte jag ta en dag med lite städ av rummet, hårfärgning + dusch, hade även velat få in en solning här i Råne på badhuset bara och lite gym på brottis så ska ringa och höra om Andregglas ska dit idag och pumpa :P 

Kikade Big brother här i förrgår, skönt slippa se på minilaptopen!

Emmsii efter en såndär lagomt sliten dag med blåst och kyla!

Saknar brottningen, tyvärr slutade min samling där efter sex år :/
Alla resor och tävlingar till blandannat Damark och Norge, oo så kul!
(bara en liten rolig detalj till bilden)

Shit vad jag minns en match på mattan i Danmark. Den var grym, slog två kast på rak och vann hela skiten på poäng + att jag höll kvar henne i mattan.
Kommer heller ALDRIG glömma när jag skulle möta en tjej här i Råne på en tävling eller om det kanske var i Boden eller Lule eller ngt sånt, men iallafall så gick jag upp på mattan och och visade näsduken och håret och hela köret och sen just innan hon (domaren) skulle blåsa igång matchen gav jag tjejen jag skulle möta en jävla käftsmäll utan att jag fatta vad jag gjorde :P Tror många känner igen detdär eftersom dom stod och såg på, shit vad jävla kul det är nu idag när man tar upp det och ännu roligare var det faktiskt då ;)

Två tröjor jag hittade när jag rensa gabben! <3
Den svarta med rosa "brottare" hade jag ALLTID :D

Imorgon blir det bastubad i stugan + massa cider. Vi ska "basta ut" den innan den rivs, vilket den kommer göra ganska snarast. Kommer bli en lite lyxigare bastu med relax vid sidanom istället :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0