vad kommer hända?

Gårdagen slutade väldigt lyckad!! Förutom att Björn hade jour och var tvungen fara ut tre inatt till tio imorse på en utryckning..
Jag var och söp på pizzan och där var även massa andra folk. Svinkul faktiskt :) Men var ju tvungen fara hem just efter två för att väcka Björn, skulle egentligen tillbaka men jag somnade :P höhö, kanske var nog! Jag brukar alltid annars vara död där vid tolv och vill sova men nu hade jag nog kunnat vara ute och festa hela natten :O

Har bara lite flummbilder sen igår på domdär surströmmingsätarna, annars så var jag inte så flitig på kameran när det gällde på pizzan osv :P




Björn åkte mot söder en sväng och jag stanna hemma, orkade bara inte följa men han kommer tillbaka sen :P Vi kanske bara tar en filmkväll ikväll eller så blir det som igår ;)...hum! Sanna och gänget hade kanske varit kul att åka med!

Ska iallafall ta en dusch, kanske snabbfärgar håret innan Björn kommer tillbaka också sen får man se vad kvällen erbjuder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0