veckan..

Sitter just nu på skolan och har samhälls.. Var ett tag sen jag blogga nu men jag har hunnit med en hel del annat, eller kanske inte men mycket svammel iallafall :)

Kicki har hunnit fylla år i måndags, GRATTIS!
Så vi hade folk hela dagen hos oss (som vanligt ifs) och vi dansade även Zumba en hel del.. fyfan så jobbigt, men oj så roligt!


Varit med Björn hela veckan och även massa andra såklart..
Varit på skolan varje dag och lite sånt. Roligt liv, jag vet men jag har helt enkelt inte haft tid. Sen så funderar jag på att sluta blogga eftersom ingen ändå kommenterar eller sånt.

Imorgon fyller jag år så då blir det först skola till halv fyra (hemma kring fem) sen kommer säkert lite folk och efter det drar festen igång! ALL IN :)
Byee

Kommentarer
Postat av: Anonym

tjabba!! så det blir fetfest imorron =) jag som tänkte jag skulle ta det lugnt för en sekund men så kom jag ju för böveln på att det är ju din födelsedag så ingen nykter fredag alltså hass!! GRattis!! Malin

2011-02-04 @ 00:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0