All the boys

Har precis hjälpt brorsan att bränna en skiva, han skulle tydligen ha den till när dom spelar innebandy osv :P Det gick bra iaf, men det tar ju sån tid när man måste hålla på att ladda ner genom listentoyoutube :S

Vad händer idag? Händer någonting ens? Tror fan jag ska ha en nykter helg sådär före skolan, jag måste fan ta mig upp senast tolv imorgon och på söndag och söndag ska jag fan vara i säng senast tio för annars så pallar jag inte. Fast egentligen borde det gå ganska okej eftersom jag stiger upp klockan sex med Björn varje morgon och gör frukost. Ifs får jag ju gå och sova någon timma igen efter det men bara man har tagit sig upp är det prima, det är domdär första minutrarna när man ska sätta sig upp och börja klä på sig på morgonen som är så GRYYYMT jobbiga!

..nu ska jag spela Donkey Kong med Kristo :D
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0