bajskizz

Jag gick ända ner till Holiday spa och massage, då ser jag en skylt på dörren "För tillfället borta, var vänlig ring blablabla.." Vad less jag blev, jag som hade velat få en tid idag. Tänkte att det är ingen ide att jag ringer för dom måste ju se på mig hur långa jag fransar kommer behöva göra och hur mycket det kommer kosta så då är det bättre att jag går dit, jag får väl pallra mig dit någon annan dag i veckan inte äre annat :) Skönt att ha det om det då funkar och ger resultat, jag is ju typ aldrig sminka mig och speciellt inte ofta på skolan!

Nu ska jag nog slita mig från datorn och ta en rök och sen försöka läsa iallafall ett kapitel i min svenskabok som ska vara utläst till fredag eller när det är.. Det ska nog gå bra! :D Sen är det familjen annorlunda klockan åtta, det är ju sååå bra! :D


-jag nu!  xoxo/eee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0