Dag 5. Min första kärlek

Jag slänger in ett dagsinlägg såhär på kvällskvisten bara för att jag slarvat så mycket med dom :P

Iallafall, såklart är Björn min första och riktiga kärlek om man inte ska räkna med oseriösa förhållanden som tex varat i någon månad eller sånna som man hade när man gick lågstadiet.

Jag och Björn kan prata om allt/det mesta med varandra och vi bygger upp allt mer för var dag som går. Allt har varit i botten för några månader sen då han dumpade mig och bettede sig rent ut sagt som en IDIOT (det vet han själv om därför kan jag skriva det) men nu försöker vi igen efter allt jag kämpat och han insett. Vi har hunnit uppleva mycket tillsammans, dåliga och bra minnen. I Maj har vi varit med varandra i två år och jag hoppas på många fler! Ni följer det flesta vi gör tillsammans här på bloggen genom bilder och text, det är underbart och veta att han finns vid min sida och jag känner mig stolt som vet att jag kämpat så hårt :')
Älskar dig <3


Varför inte bjuda på oss lite? :P
Okej, miss mully? Vi skyller på att den är tagen underifrån och att jag faktiskt fulade mig och tröck ihop facet som en liten pig ;)
I don´t care!

Där borta någonstans är Björn och fjuttar på en raket. Vi var på Uno för Kicki jobbade och även Malin Magnus och Kristo var där. Trevligt trevligt!

 ..nu är det godnatt på riktigt, alarm 10.00 imorgon för jag ska fanimej vara uppe klockan tolv imorgon och även ha kollat datorn då eftersom jag gör det i sängen och det tar ju ungefär två timmar när det är ny dag ;) Snabbrök, natti!


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

God dag! :)

Hur är det??

2011-01-04 @ 12:39:03
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0