Dag 8. Ett ögonblick

Det första som flashade upp i min skalle när jag hörde "Ett ögonblick" var när jag var i Bulgarien och när Jag Siri Agnes Kicki Linda Nisse och Anette åkte bananaboat! Kommer jag någonsin kunna göra något roligare i den stilen?

En stor uppblåsbar banan som vi satt på och höll i oss hårt som fan i medans en kille körde oss baki en vattenskoter. Vi sladdades av och flög ner i vattnet mitt ute i havet och runt en simmade manetrar osv. Det var småläskigt.. Det var heller inte det lättaste att komma upp på bananen igen när man väl fallit av den och måste vattentrampa som en idiot på flera meters djup för att få upp varandra bland massa konstiga fiskar och varelser :P Men hur vi garva!! <3 När det var slut ville man bara åka mer, men lite kramp i kroppen hade man efter allt slitande och simmande :P
 


hitta inte bilderna från Bulgarien så ni fick från Google, kan visa dom när jag hittar :)

-Om ni får möjligheten, ta den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0