die grose!

Urs, för skola..
Jag börjar klockan tio, men klev upp nu när Björn for. Har fixat klart håret, men tog en liten paus i sängen ;) Men för att kanske veta att jag inte ska somna så tog jag datorn i famn :) ..det har ju hänt att man somnar med den också och vaknar av att den halvt glider i golvet :P Bussen går om två timmar, hojja!

Igår när Björn kom tillbaka tog vi oss en dusch och sen blev det lite tjilltjill och en Unosväng och surrade med Mallan och Kicki som jobbade, efter det såg vi massa TV blandannat Minuten :)

näfan jag tror jag ska sova i 40 minuter till klockan åtta! :$
jag är inte någon morgonmänniska, ursursursnej!
pimmel, tjüss :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0