Disney channel & Jordbävning ;)

Japp, så mycket gör jag..
Oskar spelar innebandy och skjuter här inne som en idiot som vanligt samtidigt som han ser på Disney channel och då får jag också se på det (iallafall lyssna) medans jag kikar datorn. Sitter nämligen i tv rummet så jag får sitta framför brasan :) Tv valet skadar faktiskt inte mig, ibland fastnar man faktsikt extramt mycket i något sjukt dåligt program, men som sagt gör det inget eftersom jag inte gillar att se tv och är inte här för tv:ns skull heller! Det sjuka är att man vet ju nästan vilka alla program är nu som går på barnkanaler eftersom det inprincip är på dygnet runt :O

-En brasa En hund En dator En tv


..det var förövrigt gott med lite pommes och dipp :) snart kommer nog Björn också och ska äta! Undra vad man sen skulle hittat på sen :O

Imorse vaknade jag av (kan ha varit vaken men var mycket i nattmössan) en kraftig dunst. Jag kikade mig om i rummet och såg att ingenting hade ramlat eller så från fönsterbrädan så jag tänkte "ÄHH" också somna jag om lika fort utan att fundera på det mer även fast min säng studsade (utan att överdriva) upp och ner några gånger. När jag kliver upp har jag glömt bort detdär, men väl i busskuren står Siri Nattis och Carro där och som halvgapar "KÄNDE/HÖRDE DU JORDBÄVNINGEN IMORSE?!?!?!?". Och då slog det mig "JÅÅÅ!!", vafan det var ju på riktigt!! Haha, sjuk ändå att jag trodde jag drömt också var det ett jordskalv :O
Folk har trott att det var traktorer som skottade och tappade eller körde in i något, endel trodde att det var pannan i huset som hade fått tuppjukk och nästintill skulle sprängas och andra trodde bara att dom drömde ;)

Det är i Råne det händer ;)
xoxo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0