Emmelie 2010

Januari!
Bus på ängen med hundarna och Kicki :)


Februari!
Skoterdag med Björn :)


Mars!
I början av Mars gjorde jag min andra tattuering, rosen :)


April!
Jag Björn Kicki och Ante på återigen en skotertur :)
(levde på skotrarna förra vintern jag och Björn)


Maj!
En vårdag när jag Kicki och hundarna satt ute på bron och njöt av solen :)


Juni!
Jag Björn och Matte var och fiskade i Bjurs, jag fick störst gädda av alla :)
(Även min största i hela livet, än så länge)

..måste tillägga att jag har inte glömt bort att grymt roliga crusingar som varit!!
(denna gång var det i Pite och förfest hos Flaten)


Juli!
Världens mest stökigast södags-socker fest :)


Augusti!
Kräftskive- och Rånecrusingkväll :)


September!
En Emmelie-Mira kväll med alkohol på nivå hög :)


Oktober!
Jag innan Volbeat, vilken jävla bra Danskar alltså! Jag och Malin rocka dom :)


November!
Det blev jag och Björn igen efter ungefär fyra månader, jag började må bättre igen osv :)


December!
Jag & Malin har umgåts nästan vartenda dag, supit galet mycket och haft kul på spec hockey! ;)




<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0