en Hot American, precis som jag!

Tihi!
Kom hem vid två idag, fick inte vara med på sista lektionen eftersom jag glömde kockkläderna hemma imorse men så mycket skada det inte :) Frånvaro, men skönt att komma hem. Det är så satans kallt och jag är alltid så trött i en timma efter skolan.

Ligger och ser på Extreme Home Makeover nu, småbra! Snart låter det som att vi ska beställa från Grillen, efter det var det tänkt att vi skulle och träna styrke på brottis med Andreas ska inte nu så jag is inte åka själv så det får bli hemmaträning. Ikväll blir det Hockey med Mallan, vi har kommit på att det är våran ända hobby när man inte har någon annan än att supa på helgerna :P haha, men vi mår någorlunda bra för det! :D ..skidor kanske blir våran nästa..nja!

Helgen blir festlig som vanligt, kommer lova er ett par bilder då :)
Tjaatjaabloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0