:)!

Kom precis från stugan, har varit och skottat taket med dendär "snöskottaren" eller vad man nu kallar den. Jag Björn Kicki Kristo mami och papi :) Fan så fort det går med dendär grejen, snön rasar bara ner! Även ännu roligare och åka ner för plasten som är på den, haha ojoj så jag trodde jag skulle få en hjärtklappning då Björn gapar just då jag drar iväg nerför taket "Håll upp fötterna!!" Jag hann ju bara tänka att åh nej nu fastnar jag med fötterna och flyger med huvvet före i backen men jag klarade mig och kul var det ;) tihi!

Smidig sak! Där ser ni lite mer hur jag mena :P
Ska ta lite bilder från mamma sen, men det får inte bli nu dom kommer säkert upp imorgon för nu ska vi strax äta! K och K är och hämtar mat från både grillen och BK! Kycklingspätt, pommes och currydressing väntar!!
Trevlig kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0