GAH!

1. Känns som att jag sovit för länge men måste ändå kika datorn ett tag och då blir det ääännu längre!
2. Vaknade med världens träningsvärk i hela kroppen, den ska påbyggas + bort och mer muskler ska tillföras så därför måste jag dra till gymmet nu eller köra hemma med hantlarna, crosstrainern och den andra som jag inte vet vad det kallas.
3. Ingen kommenterar?!
4. Börjar kvart över åtta resten av veckan, och har en massa HÅL som vanligt..!


Går inte att beskriva på ens en skala hur mycket denhär tar i benen!
Det är galet..
Då ska man inte snacka om crosstrainern, efter fem minuter är jag DÖD.

Igår tog jag och Björn det bara lungt, gick och la oss tidigt och såg på "Rum till en kändis" och käkade massa chips och dipp. Rättare sagt så var det nog jag som såg klart på tv och han somnade när dippen var slut :P

NU blir det nog någon slags frunch och sen får jag väl hoppa lite mellan maskinerna och hantlarna, låter som en bra idé! Men jag tänkte på en grej, kommer jag kunna gå i alla trappor ikväll på hockeyn? :O
-För övrigt, om ni undrar fick jag träningsvärk från idrotten igår, vi sprang och kastade och duckade och hoppade som idioter hela timmen.

puss & godmorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0