godmiddag ;)

..har varit vaken i snart två timmar, det är ju skandal!
Jaja, kanske lika bra. Måste försöka somna tidigt ikväll så jag pallar skolan imorgon. Men har bara missat en lektion denhär veckan, annars har jag jävlart kämpa mig upp in i det sista och suttit och väntat på skolan mellan 2-5 timmar per dag :S Så duktig!
..Björn åkte klockan nio för att fortsätta med inkörningen av skotern. Han kanske kommer tillbaka ikväll, men vad ska man göra nu hela dagen idag?

Igår blev det några groggar, även Björn som skulle ha en vit månad målade den svart :P Ajjabajja, blir inte nyktert nästa helg heller, hade också behövat en nykter helg iallafall men det kommer väl nästa år eller något, jafyfan ;) Vi blev tillslut 10-15 stycken så det var trevligt! Har dock bara knäppt typ 5 bilder och det var ju inte av det roligaste :P Jag bjuder på två iallafall :D


haha, ja herregud ;)


Kanske man ska vara duktig och kliva upp redan nu och inte dra sig nå mer. Det är det som är farligt, att dra sig, jag kan ligga i en halv dag innan jag kliver upp. Speciellt när det är skola vill man ju ligga hela dagen, men såklart går ju inte det. Kanske man måste börja ta med sig datorn upp till köket och sitta där varje morgon så man vänjer bort dethär morgondragandet :P ..ett senare projekt!
kraam, hör faktiskt att dom fikar nu så jag sticker upp.
Helvete, nu börja ju "Its me or the dog", äh jag sticker i pausen ;) heipa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0