håhhåhåå :P

Kvällen har bestått av Donkey Kong med Mallan och sen ett avsnitt Ung och bortskämd, har sett tre stycken idag och varje är en timma :) Bra tidsfördriv! Det är ju fan bra :O
Tidigare idag har jag gjort absolut ingenting, varit med mami på byn en sväng och handlat lite osv och sen har vi sett Familjen annorlunda och jag har även spelat lite Sims idag också :D

..ojojojojojjj så ni väntar på nyårsbilderna, jag vet att ni bara studsar i stolen/sängen där ni sitter eller ligger ;) Men ni får vänta, kanske imorgon :O Skämt-o-sido! Björn kommer väl mest troligt då, så brukar inte vara så flitig på bloggen då men kanske att jag hinner slita in ett tvångs-inlägg ;P

Natti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0