håhhåhåå!

Igår efter skolan drog jag på storheden en sväng med Mallan. Senare kom Björn och åkte sen och drack hos Ante och jag och Malin var hemma hos mig och drack några cider innan vi drog vidare till Carro där det var fler folk :) Väl hemma somna vi som klubbade och vaknade sent idag, skönt!

Teckenspråk VJ och Fia :)



Hos Carro! :)









För ungefär två timmar sen var vi och käkade "bakismat" på BK jag, Björn och Kristo :) Kan nog kalla det bakismat även fast jag inte är bakis idag :P Gott var det med kycklingspätt!


Björns jävla gris :P

..nu ropar dom på mig och tillochmed ringer från hemtelefonen till min mobil för att jag ska komma, men lite tid måste man ju ängna till bloggen ;)
Ikväll blir det nog bara lugna puckar :)
xoxo!


Kommentarer
Postat av: emmelie

hahah, andreas ser alltid så stabil ut! :D

2011-01-15 @ 19:44:27
URL: http://ekristo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0