hopphopp!

Jag skippar dag nio för jag har redan berättat om min första kärlek, sen hoppar jag även över dag tio eftersom jag inte haft på mig någonting idag annat än min morgonrock :)


Såhär ser min morgonrock ut från Gina :)
Värlens skönast, plus lite snyggt mönster...leopard!


Dag 11 då :) Då ska jag tydligen berätta om mina syskon och det kan jag väl göra lite kort! Berättar bara några typsika saker :P

Caroline

-20år (fyller 21 i april), kan ha grymt hett temprament ofta och hettsa, om hon ska göra något så ska hon det! Hon är en nattmänniska och sover som en klubbad säl alltid, hon går inte och väcka i första tagen! Tänker ibland inte längre än näsan räcker :P Annars snäll och rolig :)

Christine

-18år (fyller 19 i februari), har alltid sån beslutsångest och allting hon gör kan man säga att hon inte känner någon stress för. Hon kan ibland klassas lika snabb som en snigel eller sköldpadda för att utväckla det lite mera :P Om hon har bestämt sig för en grej, så kan hon tjura över det i år och dar! Om hon vet/tror att hon har rätt så kan ingen annan ha rätt. Annars såklart snäll och rolig! :)

Oskar

-11år
(fyller 12 i maj), världens sämsta förlorare!! Skriker som en stucken gris om han inte vinner eller ibland inte får något han vill ha eller göra :P Mammas lilla gullegris! Annars är "Lill Bubben" som vi kallar honom också snäll och rolig! Det är ju alla mer eller mindre precis som ovan! :)


Innerst inne klarar man sig absolut inte utan sina syskon även fast det varje dag är något tjaffs eller bråk :) <3
Då har ni fått lite mer info, som jag sa så sa jag bara typiska saker.. Det finns ju såklart mycket bra och mindre bra med allihopen också men det skulle bli så långt! :* Pusspåer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0