Just gonna stand there and watch me burn, thats alright!

-Uppstigning klockan sex
-Buss till skolan kvart i sju
-Vänta på lektion i en halvtimma
-Lektion i två timmar
-Fem timmars väntan på stan
-Tandläkare klockan tre
-Hem!
-Palt
-NU en såndär halv paltkoma och lite pyys i sängen :)

Vad händer ikväll? Jag vet inte riktigt om jag ens orkar söka mig något att göra eftersom jag kommer somna tidigt ikväll för jag har varit som en död fisk hela dagen!!
Ska gå och vara social med Magnus Carro Kicki Kristo och mami nu :D





Sista timmen jag fick vänta i stan kom Kicki och Kristo in och vi åkte en snabbsväng på storheden, dom sprang in på Rusta medans jag stannade halvt död i bilen och när dom kom tillbaka hade dom med sig ett kitt åt mig så jag kunde bortsa gaddarna innan tandis. Jag glömde nämligen tanbortsen hemma imorse, men då fick jag ju extra lyx iställen med Bamse kräm och Shrek borste ;)

Pusshejs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0