köttfyfan! :P

Hallådär!

Märks att jag gick på övertid igår, var grymt jävla übertrött imorse! Jag ville bara sova vidare, men icket att jag kunde det.. Tog mig upp kanske 20 över sex och jag började traska mot bussen 20 i. Tre lektioner senare (vi hade tydligen inte bara en) så kom Mallan och hämtade upp mig också åkte vi vidare mot Örnäset för att kika in på en tattoostudio :) oo så nice! ;)


Precis som det står, bilden är tagen 22 feb 08.. tiden går fort!


..förövrigt så kan jag inte ens hosta för att då kurkar min mage ihop av träningsvärken, jag kan inte gå upp eller ner i trappor normalt för då skriker mina ben och armarna kan jag inte hålla på annat sätt än rakt ner..det blir lite hassigt då jag ska klä av mig, fy så ont det gör!

Just nu vill jag bara sova men jag ska inte göra det utan jag ska istället ta en dusch efter jag hjälpt mamma bära in massa påsar med mat när hon kommer, känner mig osjysst nu när jag sa att jag inte orkade följa och handla just när jag kom hem...men jag är faktiskt DÖ trött. Efter jag duschat kommer Björn och då blir det käk! Ids inte vänta på honom idag med duschandet, någon gång måste man ju duscha själv även fast det är myspys att duscha två :) Hoppas tiden går fort som bara fan sen så jag får sova någon gån! ..kom på att jag ändå druckit en Powerking och är såhär trött.. nog om det.

Kiss & Goodbye :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0