Kvällen :)

..den blev helt OK!

For till Uno vid sex eller vad den var, där var även Nattis och surrade med Kicki och sen kom även Ebba och senare Andreas så vi satt till ungefär halv nio allihopa och snackade så mycket skit som vi bara hann ;)
Väl hemma kom Mallan till mig och färgade bort min E4, så nu är det bortgjort! Skönt!! Tack Mallisch :*

Imorgon blir det som sagt en lektion, stan i några timmar och sen tandis. Lär även få vänta på bussen i en timma bara för att ingenting aldrig kan passa någon buss, utan det ska bannemej bara jävlas ;) HYY HAAAN

Ska satsa på att somna nu halv tolv, väckarn är ställd på 20 i sex.
Innan jag znoosat allt imorgon så är jag ändå inte uppe i tid!! GAH
Natti!


Vad tycker ni? =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0