läxor!

Tragiskt så mycket statistiken går ner när det är helg, komigen nu!!

Har några läxor till framöver så jag ska göra bort lite nu!
-Läsa kapitel 1 tom 3 i Arl till onsdag vecka 4! (kan bli något slags förhör)
-Hitta en artikel om Proteiner i Närinslära till torsdag vecka 4!
-Idrottsprov måndag vecka 5!
-Kostprov i kök torsdag vecka 5!

NU
1. Skriva ut en artikel om Proteiner (för det går fort)
2. Läsa igenom domdär kapitlena till Arl:en
3. Läsa lite till idrottsprovet


haha men gud så söt då! en bild från igår!

Igår efter käket så blev det inte mycket gjort för världen, jag och Björn gick och la oss dundertidigt och somnade som stockar till någon film. Klev upp halv tio imorse och gick ut och försökte få igång Björns bil han kör skotern med nu men det gick inte så bra så jag fick bogsera honom en bit tills pappa kom ut och styrde upp resten :P fan vilken stjärna jag är på att köra alltså, inte ens kärringstopp när jag bogsera :P deni!

Nu innan Björn for så har vi tagit en dusch och varit här ute och gjort lite alltmöjligt, så mest på när folk körde med Bobcaten. Skulle testa köra men gick in och värmde mig och glömde gå ut igen ch gick istället i duschen så då fick jag inte köra denna gång :P Men kanske någon annan gång!

Kicki i Bobcaten :)


Björn :)


Söt chooiie :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0