Måndag, måndag igen!

Måste säga att jag är riktigt stolt över mig själv, idrottsprovet gick huur bra som hellst. Kanske lite tackvare Björn också den lilla förhörarn :P Måste nog haft full pott, känns så iallafall men vi får väl se! Dock omprov så det blir väl ändå bara G.
Sen har jag haft en serveringslektion inför serveringen imorgon, vi hade bara några få bord bokade så får se hur mycket det blir att göra imorgon. Tror jag fick ett till bord bokat av syrran Mallan och Per så då får jag väl servera dom imorgon :P kulkul!
Skippade sista lektonen för jag orkade inte ha hål, fan så less jag blir på domdär satans timmarna av väntan! Isället for jag med Carro och Siri följde även med och hämtade Per på Kallax och sen om till storheden en sväng och köpte en smörgåstårta eftersom Kicki fyller imorgon och jag på fredag :) wihoo! Jag längtar verkligen till nästa lov!!

Nu ska vi alldeles strax käka lasagne och lite sånt :)
Det är nog dax att komma med något roligt snart här på bloggen, vi får väl se vad det blir.. Jag har haft så brottomt varje gång jag bloggat, just för att Björn suttit och gapat på mig eller något annat därför blir det så hattit här när jag skriver.. Precis som nu, bara just för att jag inte har något att skriva :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0