Morrnmorrn!

Väckaren ringde 20 i elva istället för tio och jag kommer stå på benen klockan ett istället för tolv men äh jag har ju faktiskt lov och jag sover inte lika länge som tidigare iaf så det går sakta men säkert frammåt i dyngsomställningen ;)







Har knäppt så grymt mycket bilder så det kommer i omgångar,
då har ni iallafall något att se framemot ;)
Gud så lång jag blir i mina nio centimetersklackar, måste ju bli nästan 1,85 :O
Sen så är det jävligt konstigt att jag blir så vit i ansiktet på bilder av fondationen även fast jag har köpt en mörkare och allt som absolut inte är ljus irl.. Den är som resten av min andra kropp. Skummt!
Nu är det uppstigning, heeidoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0