myspys!

Fick skuts in till stan imorse av mami :) Skönt slippa buss!

Fransförlängningen tog kortare än väntat, bara 1h och 20min :D Blev faktiskt inte som jag hade trott mig, dom blev långa men inte så synliga och tjocka.. Finare än vanligt iallafall :) Kan inte säga att jag blev missnöjd utan nöjd är jag såklart! 900:- kosta det.

Ska ta bild med systemkameran någon dag så ni får se på närhåll hur dom ser ut om någon är sugen på att göra tex :) Ej någon mascara på bilden, men dom är ändå starkare än när jag målar mina vanliga! Kan bli festligt när jag målar dom ;) Starka långa tjocka och fina! tihi!
..nu fattas bara gelenaglar, hum..pengar? Dom ser ut som helvete mina naglar!
Synd bara att det kör ihop sig i köket på skolan med långa naglar :S buhu!
Men nu när vi har servering i några veckor ska jag smälla till :)

Halv fyra ska jag se Unga Mödrar på femman, sen så ska jag bara slappa fram till klockan sex då det bär av mot hockey :D kulkul! Ska sitta idag med Mallan och mami, plus att Oskar hade fått biljett från skolan :)
hörs sen, kram!


Kommentarer
Postat av: viktoria!

snyggt bruden! jag får kolla närmare på fredag :)

2011-01-25 @ 19:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0