räddaren i nöden!

Sommarvals
Eddie Meduza - Kåta Marie
Eminem ft Rihanna - Love the way you lie
Flipsyde - One Love
Lady Gaga - Alejandro
Lady Gaga - Bad romance
Far east movement - Lika a G6
Rihanna - Love the way you lie part 2
Alice - Samson
Sean banan - Pusspuss
Shakira - Loca
Shakira - Waka waka
Riverside
Nickelback - This afternoon
Whatcha say
Volbeat - I only wanna be whit you
Volbeat - Fallen
Volbeat - Maybellene i hoftenholder
Soja - You don´t know me

-Dessa låtar räddar timmen före min skola och timmen efter min skola!
Ska ta och ladda in lite mer låtar någon dag :)

Klev upp för ungefär två timmar sen och käkade frukost/lunch med mami Kicki Carro och Per från fiket. Det blev en varm macka med ost och kyckling med currydressing :) mums! Kanske kan tillägga att jag är ledig idag och även nästa tisdag också :D ..men imorgon börjar jag dock klockan åtta = bussen går kvart i sju = jag måste gå 20 i hemifrån = jag måste kliva upp klockan sex :S

Vad skulle man ha gjort?
Kanske gå upp igen iallafall och kika vad dom andra har för sig!
fnizzfnizz!

..oj, nu fick jag ett sms av folktandvården att jag ska ju för helvete dit imorgon klockan tre. Jag som tänkte få komma hem tidigt imorgon eftersom jag senast slutar halv tio men då passar jag väl på att gå på stan en sväng då. Får göra ett andra försök på Holiday spa och massage :D
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0