Så grymt sugen!

Sist jag var på Jokkmokksmarknad var 09, jag måste ju nästan dra i år också. Jag fyller på fredag och då äre drag där :) kanske man måste åka!!


Årets låt!
Det är så härligt när man är i fyllan och villan i öltältet bland alla grymt trevlig och galna kompisar från Jokkmokk också drar dom igång "årslåten" en gång i timmen.. Det kallar jag party på hög nivå.

Året jag var så var låten "Ingen sommar utan raggae" dendär "årslåten", grymt kul :P
tror det var något i stilen med "Inget Jokkmokk utan marknad", minns inte :S

Finns en låt från -08 på youtube också "Jokkrockmokk" :P


Kommentarer
Postat av: maria

Haha, just det där inlägget var om Jossan men jag har faktiskt skaffat mig en! Eller typ.. Eller ja, det har jag (a) Det är inte officiellt än (fast nu är det väl det) så därför vet ingen om det :P Varför tycker du att det är synd att jag inte är med honom? Nyfiken

2011-02-01 @ 08:52:40
URL: http://summertimeblues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0