Sådär på morgonkvisten :P

  ‎3 små söta pojkar leker i sandlådan. Deras mammor står brevid o pratar om sina drömmar! Den ena modern sa - Åhh, jag hoppas min son blir brandman! Då gör han verkligen nytta i samhället.!

Den andra modern sa - Åhh, jag hoppas min son välje
r psykologyrket! Då finns han till för människor som krisar.

Moder Lydia utbrister - Min son ska bli proffs i Italienska ligan! Tänk er, det är slutspelsmatch. Min son ska lägga den avgörande straffen. han tar sats och skjuter 3 METER ÖVER!! 10.000 italienare ställer sig upp o skriker "vi ska KNULLA DIN MORSA" och det är då jag kommer in i bilden!!


Igår när Björn kom efter jobbet hade jag precis tagit en dusch och käkat gokyckling och ris :) Efter han fått i sig mat så spelade vi Donkey Kong och lite kortspel medans kaffedrickarna suprlade i sig detdär svarta äcklet sen gick vi ut och sopade av en av BMWarna eftersom Björn och pappa ska göra motorbyte från den gamla till den nya i helgen :) Efter det blev det mer Donkey med Mallan och massa surr med lite folk och kikade på tennarmband som vi ska beställa av en i Överkalix genom Engströms, hon är billig och tar nästan bara för det hon köper in material för men ändå kommer nog mitt kosta några hundringar :S Hoppade det blir fiiinT iaf ;)


Ett sånthär med endast tråd och pärlor fast ungefär fyra centimeter brett :)
Alltså skippar jag lädret :P

Björn börjar nog snart åka från jobbet eftersom det är halvdag för honom idag hn tillochmed är ledig imorgon och får sova ut med mig :) Det är nästan så jag får stressa på datorn osv så jag slipper göra det när han kommer ;) Ifs spelar det ingen roll, men kan inte tro att han tycker det är så kul och ligga och se på en som bloggar...eller? :O
Vaknade iallafall kring elva idag, brabra :) Men fyysatan vad jag får kämpa för att som halv sätta mig för att piggna till och kika datorn ;) Får nog börja med att kliva upp med datorn till köket, inte precis så att när det blir skola kan jag börja kika datorn för då har jag då missat bussen för längesen.



Kommer mer, tänkte bara dra erat sug med lite rockets ;)
pusshejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0