tjenna!

Igår tog jag det mest bara lungt med Mallan osv här hemma i Råne med lite Donkey osv ;) Blev dock ingen alkohol försen Björn kom och vi drog till våran stuga där mami papi Oskar Martin och Ante var, blev där till ungefär tre och sen körde vi hem igen :)

Imorsen, eller idag när vi vaknade vid klockan två så ringde vi och beställde en pizza från byn och nu är Björn i garaget och jag gör min dagliga syssla ;)

Senare blir det nog att se det sista av hockey när Carro och Per kommer med datorn som dom redan köpt matchen på, även lite alkohol.. Nä nu ska jag springa och höra om Bjärta ska ha sig en eller tre garageöl till snusen och jag tar mig väl en cider och en cigg :D

xoxo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0