Ung & Bortskämd!

Nu blir det ett svsnitt av ung och bortskämd, sen sussa.
Det blev att se familjen annorlunda och spårlöst :)
Är ledig imorgon så då blir det att läsa ikapp!



-shit vad jag blev sugen på att åka utomlands!
Vi hade beställt en resa till Egypten jag mamma kicki och oskar, Björn och Andreas skulle även med men blev aldrig någonting av det och vi avbokade pga allt gorm osvosv som varit i sommar. Vi skulle ha varit där från 11 november och en vecka frammåt. Det blir att boka en resa väldigt tidigt tills mitt i sommar :)

-06 i Cypern Ayanapa :)
Hittade ingen bild just nu sen sist vi var -08.. jag ni hör ju! det är ju fan inte nära så är det ju snart tre år sen jag var utomlands, det är ju skandal! :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0