hass!

Hejhopp!
Bussen gick till skolan klockan tio i nio och hem tolv, alltså en kortisdag idag :)
Min nästa lektion skulle egentligen börja tjugo i fyra, men jag orkade verkligen INTE sitta och vänta i fem timmar på en liten teckenspråkslektion. Jag var på dom lektionerna förra veckan så det gör inte så mycket att vara borta en på fyra, för ska dit på fredag då jag ändå har fler lektioner och slipper vänta så länge.

Väl hemma kom Mallan och hassade lite Donkey med mig, fyfan vilken satans bana vi är på.. totalt omöjlig! Ingen annan som är inne på wii än oss? ;) vi kanske är dom ända coola, tihi! varvat Mario typ tre gånger ;)
 

Såg att Luleå spela imorgon mot HV så man kanske borde åka och se :)
Jag har ju dissat Malin så många gånger nu när Björn har varit här osv så nu ska det inte upprepas, så imorgon blir det Björnfritt tråkigt nog men istället då hockey så det är ju positivt! Ses i Coop Arena! :D
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0