lite allmänt!

tjatjablogen, iiidaaaag haaaar jaaaaag..

Nä, skolan gick bra var bara grymt trött i mössan! Höll även på att missa bussen, fick mig en springtur till bussen minsann! Var hemma igen före tolv, skönt! Väl hemma har vi käkat från Fiket, sett på TV om någon psykkärring som hade 20 personligheter osvosv + lite donkeyspel och nu ska jag bara ta det lungtlungtlungt ännu mer lungt!

Vet inte riktigt vad jag ska skriva, har inte gjort ett skit idag och kommer nog inte göra det heller. Vet inte om Björn kommer komma heller.

Fransarna sitter, imorse var det ett strå löst men det syns ju inte om ett lossnar.. Ska inte måla dom idag ska nog bara sova och duscha, men kanske imorgon och då får ni se resultatet av dom när dom är målade också :)

Här syns dom lite mer, ganska fint motför att jag inte har någon mascara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0