4 dagar sedan!

Nu var det ett tag sen jag uppdaterade här, men har haft annat för mig :)

Carro, Per och Johan i onsdags innan dom skulle dra mot färjan :)

I torsdags på jobbet :) Mami Andreas Magnus Stefan Oskar Papi & Kicki kom och åt!

Torsdagskvällen tillbringades med fina personer och en liten pruttare ;)

Carro Björn Per & Papi!


...bilderna från igår kommer senare för nu måste jag äta någonting och tvätta bort mitt kladdiga smink från ansiktet och sen ska vi dra till morbror, kusinerna och Erika och grattis Tomas som fyllde 36 igår :)
Igår var också min sista jobbdag för månaden jag hade men som sagt så kommer det bli mer dagar! Sex dagar till snart! Innan dess ska jag ha hängt på den efterlängtade Rånepölen, fan också vad jag har sutti och drömt om denna pool när alla varit där och jag jobbat och svettats :P
MAT, bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0