torsdag-söndag :D

Hmm...vars ska jag börja?
Helgen och de dagar jag inte skrivit har varit grymt bra!

Torsdag drog jag in till stan och shoppa, hitta en massa jävla saker som typ en tunika, massa olika linnen, några par leggnings, hygiengrejjer osv :) När Björn sluta jobba gick vi och åt på Waldorf, mums säger jag bara!! Ska jag berätta vad vi åt också? ;) Delade på ett vitlöksbröd och sedan blev det chilikyckling för mig och fyrasmårätter för Björn, gaaah!

Mätta och belåtna drog vi mot Alebyn. Stanna till i Alvik och surra med Victor och John ett tag och sen for vi hem och tog det lungt ett tag :) Kvällen blev valpåkning och körning, säger bara att det är ingen höjdare att köra en sån! Vi for även och hälsa på hos hans farmor och farfar och fick oss saft och bulla!

Skottermosen :)


Fredag på dan blev ännu mer shoppande på stan med Mira :) Då blev det mer linnen och mest hygiengrejjer för mååångamåånga kronor! Kvällen startades hos oss och sen vidare till Peter och sen pizzan en sväng :) Var även en sväng till stugan efter stan. 

Lördag blev det bakiskäk, umgänge med Bjärta och stugan en sväng. Sen blev det förande hos Johan och en sväng till Siri och Agnes och sen vidare mot Sofia och sist pizzan som vanligt :P

Idag har Rånepoolen besökts i några timmar tillsammans med Johan och många fler :) Skönt med pool och sool! Sen blev det middag med Johan Sofia Daniel och Sumpan hos Daniel, grillat! Efter det har jag suttit och surrat hemma med lite folk :D Alltid nice!

*bilder från helgen kommer*
Natti! <3

Kommentarer
Postat av: sofia

jaa, det var kul :) vi får ta och göra om det fler gånger!! <3

2011-07-31 @ 23:42:07
URL: http://karlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0