Helg!

Skönt att få sova ut idag efter en hel jobbvecka!
Kom hem just efter fyra nångång inatt, drog till Boden på Boden Alive med Mallan och Lina. Vi var massa andra också men träffade dom till och från! Från första början var vi 14 pers i en bil, vilket funkade någon kilometer tills alla var ihjälklämda av varann och bilen halvt sönderskrapad, tillslut blev det taxi till Boden. Vi satt på öltält, åt thai/kinamat, var till Sannas lägenhet och sen kom Löken och hämtade mig hem, tack!
Peters bil som vi klämde in 14 pers i!


Den dåliga uppdateringen har ju som sagt varit pga att jag varit i stugan och inte orkat blogga då! Sen så jobbar jag varje dag från klockan elva till klockan är närmare åtta och då blir det som inte bara av efter det om jag typ är med Björn eller så..

Tänkte visa er resten av bilderna från midsommar som jag lovat för längesen :) Nya bilder kommer nog senare eller imorrn kanske!






Nu ska jag gå upp och ta en rök :) Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0