Jobbvecka nr2!

På tio min (klockan halv elva) är det dax att pallra sig upp från sängen och göra en snabbfix för att sedan dra mot grillen, alltså mitt jobb som jag börjar klockan elva! :)

Igårkväll drog jag till Mallan och umgicks med hon och Lina :) Björn kom även senare också. Vi surrade, såg Metallica, käka chirre och dirre, såg Paranormal activity 2 och som pricken över i:et fick vi oss efterlängtade chili cheese då Bjärtan kom :D Perfekt kväll!! <3


Haha! Såhär såg mitt hår ut efter en dag med "knut" + blött hår.
Shit vad fläckigt och jävligt, tur man inte har krulligt då ;)

..tiden börjar dra ihop sig! Hörs efter jobbet, slutar väl kring åtta. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0