Klubbviken!

Hejhej :)
Har inte hänt mycket här under helgen, men utanför har det ;)..
I fredags var jag med Bjärta och gjorde naaada, däremot igår drog jag till Klubbviken där Lina och Mallan var och tälta så jag fick mig en galet rolig kväll med tältövernattning :) Drack en massa, tältfest, uteserveringsfest + megamycket rockande av Sex On Legs, badning, trubadursjunghäng osv :) Shit så nice det var!!
Bilder får ni imorgon om som vanligt inte ngt mer intressant händer efter jobbet!

När vi kom fram med båten idag till stan så plocka Kristo upp oss och sen drog vi till Råne och jag blev bjuden på grillat hos Kicki och Kristo, även Mårtas var och åt och Stefan Magnus och Pierre var och hängde :) Mätt och belåten ligger jag nu i min säng! Sköönt! Har sovit på inprincip kottar inatt ;)
GrillmästarN

Meja bada lite i vattenslangen, oo så skönt hon tyckte det var!

Morbror :)

Grillat :) Får inte glömma haloumi(?)osten som inte fanns på tallriken just här ;)


Nu ska jag packa upp min väska (det lilla jag hade med mig) och sen skura tossin, efter det kanske jag säger tack och godnatt för en bra helg! Förra helgen Boden Alive, ihelgen Klubbviken och nästa helg är det Överkalixmarknad om man då åker är osett ännu!
Dröm sött :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0